Dlaczego Rehaorthopedica? - Rehaorthopedica Kraków

Nasz blog

Dlaczego Rehaorthopedica?

W Rehaorthopedica zebraliśmy wyjątkowych ludzi, którzy pasjonują się tym co robią. Nasz
zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów. Posiadają oni
szeroką wiedzę i umiejętności, dzięki czemu prowadzą różnego rodzaju terapie i skutecznie
pomagają naszym Pacjentom. Do wizyty w Rehaorthopedica zapraszamy między innymi
wszystkie osoby, które na co dzień zmagają się z problemami w obrębie układu nerwowego i
wymagają leczenia zaburzeń napięcia mięśniowego, zaburzeń czucia po dyskopatii i na tle
nerwowym, drętwienia wzdłuż jednej lub obydwu kończyn, zespołu cieśni nadgarstka,
traumy i depresji zespołów algodystroficznych. Służymy pomocą w przypadku nagłych
urazów oraz prowadzimy leczenie osób potrzebujących szybkiej interwencji: rwa kulszowa,
rwa udowa, rwa ramienna. W Rehaorthopedica z powodzeniem prowadzimy różnego rodzaju terapie specjalnie
przystosowane i skierowane do osób zmagających się z zaburzeniami urologicznymi, po
operacjach oraz z zaburzeniami ginekologicznymi. Pacjenci objęci są opieką przez
doświadczonych specjalistów, którym można zaufać. Odpowiednio dobrane terapie
pomagają w leczeniu częstych stanów zapalnych pęcherza, nerek, cewki moczowej, żylaków
powrózka i jąder, bólów dna miednicy.Nasza wiedza wspiera Pacjentów w problemach
nietrzymania moczu, bolesnych miesiączkach lub dolegliwościach bólowych podczas
współżycia. W bezpieczny i skuteczny sposób zmniejszamy dolegliwości bólowe blizn po
nacięciu krocza i cięciu cesarskim, redukujemy bolesność po usunięciu kości guzicznej oraz
dysfunkcje w obrębie pochwy, macicy, miednicy i brzucha. Jako nieliczni prowadzimy
również terapię zaburzeń wzwodu u mężczyzn. Rehaorthopedica skupia wysoko
wykwalifikowanych specjalistów i jest jedną z niewielu placówek świadczących usługi
medyczne w zakresie rehabilitacji ginekologicznej i urologicznej na tak wysokim poziomie.
Nasi specjaliści mogą poszczycić się ogromnym doświadczeniem oraz wieloma sukcesami, o
czym świadczyć może stale rosnąca liczba zadowolonych Pacjentów. Rehaorthopedica serdecznie zaprasza kobiety spodziewające się dziecka. Ciąża to wyjątkowy
okres w życiu wielu Pań, niosący ze sobą duże zmiany - wymagający, czasem bywa również
trudny. Nasz zespół terapeutów specjalizuje się w terapii kobiet ciężarnych i dokładnie wie
jak pomóc przyszłej mamie dbając jednocześnie o bezpieczeństwo jej i dziecka. W
Rehaorthopedica zajmujemy się naszymi Pacjentami kompleksowo. To oznacza, że poprzez
właściwie dobrane techniki lecznicze pomagamy podczas problemów z zajściem w ciążę,
redukujemy dolegliwości bólowe i obrzęki stóp w trakcie ciąży, zmniejszamy bóle w obrębie
miednicy i kręgosłupa lędźwiowego, likwidujemy problem drętwienia rąk podczas
wypoczynku nocnego oraz przygotowujemy ciało kobiety do porodu. Doświadczeni
specjaliści prowadzą skuteczną terapię dolegliwości bólowych miednicy i kręgosłupa po
urodzeniu dziecka, leczą nietrzymanie moczu, żylaki w obrębie odbytu oraz dysfunkcje w
obrębie miednicy powstałe na skutek porodu. W Rehaorthopedica obejmujemy leczeniem
również kobiety zmagające się z depresją poporodową. Rehaorthopedica ma w swojej ofercie szeroką gamę terapii skierowanych specjalnie do
niemowląt i dzieci. Często zdarza się, że problemy niemowląt związane z obszarem głowy
oraz układem oddechowym są wyjątkowo stresujące dla rodziców. W naszych gabinetach z
powodzeniem prowadzimy leczenie dolegliwości bólowych głowy u dzieci, kręczu szyi,
zniekształcenia główki dziecka, zapalenia ucha, zaburzeń mowy, zatkanego kanalika łzowego,
problemu z katarem i zatkanej jednej dziurki w nosie, zapalenia zatok, problemu z
wypychaniem języka, padaczki oraz wielu innych. W każdym aspekcie wspieramy rodziców
podczas terapii nierównego i ciężkiego oddechu dziecka, nawracającego zapalenia płuc i
oskrzeli, zaburzeń po reanimacji i intubacji oraz w trakcie leczenia astmy. Jesteśmy dumni
patrząc na postępy naszych najmniejszych Pacjentów oraz radość w oczach ich Najbliższych.
Rehaorthopedica ma w swojej ofercie szeroki zakres usług rehabilitacyjnych w zakresie
leczenia problemów narządu ruchu u dzieci i niemowląt. Nasi zaufani specjaliści z
powodzeniem prowadzą różnorodne terapie redukujące dolegliwości bólowe pleców, ból i
kręcz szyi, wzrostowe bóle nóg. Pomagamy dzieciom z koślawością lub szpotawością kolan,
płaskostopiem, skoliozami, dysplazją bioder, po złamaniu obojczyka ,podciągającym
nadmiernie nóżki,z niezręcznością i niezgrabnością ruchową, zahamowaniem wzrostu,
chorobą Pertesa, a także przepukliną pępkową. W Rehaorthopedica dbamy o naszych
Pacjentów kompleksowo - wspomagamy rodziców w walce z nocnymi atakami strachu u
dzieci, budzeniu się w nocy oraz nadmierną płaczliwością u dzieci i niemowląt. Wiemy, że
zadowolone i spokojne dziecko to zadowolony i spokojny rodzic, dlatego dokładamy
wszelkich starań, aby pomóc naszym najmłodszym Pacjentom i Ich Rodzinom.
Rehaorthopedica to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, którzy tworzą zgrany zespół. Pracują z nami
wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy nieustannie poszerzają swoją wiedzą i udoskonalają
posiadane już umiejętności podczas najnowszych kursów i szkoleń specjalizacyjnych. Dzięki
prawdziwej pasji i miłości do swojego zawodu pragną ciągle się rozwijać, być na bieżąco z
najnowszymi sposobami leczenia oraz poszerzać swoje horyzonty. Jesteśmy dumni, że możemy
pracować w tak dobrze skompletowanym zespole ludzi, którzy autentycznie cieszą się swoją pracą.
W Rehaorthopedica panuje niewymuszona przyjazna atmosfera, dzięki czemu nasi Pacjenci czują się
u nas bezpiecznie i komfortowo. W Rehaorthopedica świadczymy pomoc fizjoterapeutyczną w zakresie zaburzeń ze strony narządów
wewnętrznych. Nasi specjaliści z powodzeniem prowadzą terapie lecznicze między innymi w
przypadku zaburzeń trawienia, refluksu żołądkowo-przełykowego, przepukliny rozworu
przełykowego, zaburzeń pracy jelit, dolegliwości bólowych w obrębie jamy brzusznej, zaburzeń
oddawania stolca, skłonności do biegunek lub zaparć. Właściwie dobrana terapia daje szansę na
zmniejszenie lub całkowite usunięcie przykrych i uporczywych dolegliwości. Całkowicie naturalne
metody leczenia stanowią doskonałe uzupełnienie i wspomaganie leczenia farmakologicznego, co
znacznie przyspiesza powrót do zdrowia oraz pełnej sprawności w życiu codziennym. Dysfunkcje
układu pokarmowego potrafią skutecznie utrudniać wykonywanie zwykłych obowiązków oraz
znacznie obniżają jakość życia. Dlatego serdecznie zapraszamy do Rehaorthopedica na bezbolesne
terapie dające ukojenie. W Rehaorthopedica świadczymy pomoc i rehabilitację w zakresie zaburzeń ze strony narządów
przypadku zaburzeń układu sercowo-naczyniowego i limfatycznego. Terapeuci Reahaorthopedici
mają ogromne doświadczenie w pracy z Pacjentami zmagającymi się z arytmią serca, nadciśnieniem
tętniczym, zespołem dziadka do orzechów, żylakami kończyn dolnych, obrzękami limfatycznymi i
zastojami żylnymi, zimnymi stopami i dłońmi. Właściwie dobrana terapia daje szansę na zmniejszenie
lub całkowite usunięcie nieprzyjemnych dolegliwości. Całkowicie naturalne metody leczenia stanowią
doskonałe uzupełnienie i wspomaganie leczenia farmakologicznego, co znacznie przyspiesza powrót
do zdrowia oraz pełnej sprawności w życiu codziennym.

Wróć do listy wpisów